giveaway med caseapp

I samarbete med CaseApp har jag nu fått möjligheten att tävla ut ett iPhoneskal till en av er! Antingen väljer man bland alla snygga färdiga designer som redan finns, eller så designar man sitt egna personliga skal. Här över kan vi se mitt nyaste :-)
 
Allt man behöver göra för att vara med och tävla är att lämna en kommentar till det här inlägget!
Jag drar en vinnare nästa vecka som jag kontaktar över mail (så glöm INTE att lämna din mailadress). AVSLUTAD!

Shopping |
#1 - - Carolina Thoor:

Tyvärr kan jag inte vara med, då jag inte äger en iPhone :/ hade varit kul annars att få vara med!

Sv; tack ska du ha! :)

#2 - - Lis Mari:

Tack för tipset, jag vill gärna vara med och tävla :)
Min mailadress är [email protected]

#3 - - Terese:

sv: Men tack fina du! :)
Absolut kan jag kika in :)
Kram

#4 - - Amanda Jönsson:

Jag är med!

#5 - - Louise:

Åh vad snyggt! Jag är med!! :)

#6 - - Alice Larsdotter:

Men gud så kul!
Jag är med!
[email protected]

#7 - - Flisan:

Sjukt snyggt :D

#8 - - VICTORIA JOHNSSON:

åh, vilken passande tävling! mitt skal är (var) rosa när jag köpte det, och nu är det så smutsigt att jag går utan. känns lite risky när man är så fumlig som jag haha! så jag är med=) kram på dig

#9 - - Jessica Antemyr:

Jag är med :)

#10 - - natalia:

Jag är gärna med :D

#11 - - JoJo:

jag är med! :)

#12 - - Amanda:

Åh vad kul med en tävling! :)

#13 - - N A T H A L I E :

Jag är med! :) Kram

#14 - - Ebba Alexandra:

Så kul, passar ju perfekt till juklapp! Jag är med :)

#15 - - Erika:

Jag är gärna med :)

#16 - - Sara Ekman:

Ja är med :)

#17 - - NICOLE:

Jag är med :D

#18 - - Julia:

Åh vad kul! Jag är gärna med! Min mail: [email protected]

sv: Jag har förresten också en tävling där du kan vinna en personligalmanacka, var gärna med! kram

#19 - - Tilda Barkselius:

Åh så kul, jag är jättegärna med :)

#20 - - ebba:

jag är med, perfekta julklappen ju :D
svar: ja men verkligen :) kram

#21 - - www.susanas.se:

jag är med :)

#22 - - Cecilia Johansson:

Är med :D Gud så fint!!!♥

#23 - - Jessy:

Jag är med :D

nouw.com/jessygunnarsson
[email protected]

#24 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

va roligt :) jag är med!

#25 - - Amanda:

Så roligt, är supergärna med :D

#26 - - Dallia K:

Roligt, är gärna med :)

#27 - - Josefine:

Jag är med! :D

#28 - - Erica:

Åh vad roligt! :D Jättefint skal!

Jag är med!

#29 - - Olivia:

Jag är med!!

#30 - - Linn Strömberg:

Vad grymt! :D jag är helt klart med!

#31 - - FILIPPA:

Åh vad roligt! :D Jag är gärna med! <3

#32 - - NORA:

Åh vad kul! Super gärna med <3

#33 - - Linda:

Jag är jätte gärna med :)

#34 - - linah:

såå fint! <3

#35 - - Josefine:

Jag är väldigt gärna med!!

sv: Det gjorde jag verkligen :)

#36 - - Elin:

Är självklart med! =)

#37 - - Ida Lindborg ♡:

Snyggt! jag är med :)

Sv: åh tack! :D

#38 - - Mikaela:

Riktigt snyggt! :)

#39 - - Bexollila :

Åh wow är så gärna med!! Glömde kvar mitt på min kryssning jag var på i helgen haha! Kass är jag

#40 - - Lillabus:

Är absolut med i tävlingen :)

#41 - - sandra:

Jag är med och tävlar, tycker det är svårt att hitta snygga skal till iphone 4 som jag ju har så stackarn har haft samma kostym i flera år nu så det är verkligen på tiden att han får en ny haha

#42 - - Sharon:

Är med i tävlingen!

Sv: De två verkade vara mest populära hihi :)

Kram

#43 - - Natalie:

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla, har nyss köpt en Iphone 6 så skulle behöva ett skal till den :D

#44 - - Anonym:

Jag är med och tävlar :)

#45 - - Isabella:

jag är med! :)

#46 - - Emilia:

Jag är jättegärna med och tävlar, behöver verkligen ett nytt skal till min 6:a! :D

#47 - - amanda:

Jag är med :)

#48 - - MALIN:

Detta skalet är så fint! Jag är med och tävlar :) Kram

Upp