white blazer

Min nya blazer. Och ja, jag erkänner, jag saknar att ha bättre kvalitet på mina bilder. En ny kamera står ganska så högt upp på min inhandlingslista, vill jag lova. Jag måste bara bestämma mig för om jag ska nöja mig med en billigare modell än min tidigare (tills vidare i alla fall), men det lutar faktiskt åt det. Canon 700D? Hmm.
 
Annars fick jag sålt min gamla iPhone 4s i går, så det känns bra att den får komma till användning ett tag till hos någon annan än att bara ligga här och skräpa. Nu ska jag bara fortsätta ta det lugnt och njuta av fredagen, så blir det god mat, godis och filmkväll lite senare. Bästa sättet att spendera en fredagskväll. Trevlig helg!

Mathilda, Shopping |
#1 - - Amanda:

Snygg blazer!
Vill också ha en vit ju vad fan :P

#2 - - Ida - foto & häst:

men åh så snygg!! :D

#3 - - bella:

Fyfan vad snyggt!!

#4 - - Sanna Andersson:

snygg !!

Allt bra med dig ? Har du något roligt planerat i helgen ?

#5 - - C by Caroline ❤️ :

Åh så snyggt! En sån ska jag också införskaffa till sommaren :)

#6 - - johanna:

supersnygg!

#7 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad snyggt! :D

#8 - - Cecilia Johansson:

Tror en Canon 700D låter otroligt bra :)

#9 - - Celine:

SNYGG!

#10 - - http://siliiins.blogg.se:

Snyggt!

#11 - - Aschmanda:

as läckert :D



- Glöm inte att vara med i min veckans blogg tävling :)
http://aschmandas.devote.se/blogs/29833405/blog-of-the-week-12.htm#WriteComment

#12 - - Mathilda Henriksson:

Åh så snyggt! :)

SV: Ellerhur :))

#13 - - Felicia - Modell:

Snyggt! :)

#14 - - Beatrice Johansson:

Så himla snygg den var!:)

sv: aha, så tråkigt:/ Kramisar♥

#15 - - Beatrice Johansson:

Så himla snygg den var!:)

sv: aha, så tråkigt:/ Kramisar♥

#16 - - Lina - my art & my life:

Såååå snyggt!!

#17 - - Becka :

Supersnyggt!

#18 - - linah:

åh va snyggT:D!

#19 - - MartinaOlsson:

Vinn ett valfritt plagg från Dress Me Up! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/50006/tavling-vinn-ett-valfritt-plagg-fran-dress-me-up/

#20 - - ♫♪ sandra:

fin!

#21 - - Ella:

Gud va snyggt!

#22 - - Linnea, fotografier:

Jättefint!

#23 - - Hanna:

Grymt snyggt!

#24 - - Felicia - Everyday - Fashion - Modeling:

Snyggt :)

#25 - - JUNITJEJ:

Så himla snyggt!

#26 - - emelie:

Jätte fin blogg, älskar verkligen din stil och dina inlägg *.*

Upp