nothing lasts forever

Ny topp och nya shorts från Sheinside. Åh vad jag längar till sommaren nu.

Mathilda, Shopping |
#1 - - N:

Snygga!

#2 - - Klara Andersson:

sjuukt snygga!

#3 - - sara:

Super snygg outfit! :D

#4 - - Jessica:

Sv: Grymt! Jag följer dig också nu :)

#5 - - Stina - Mamma till Elias | STHLM/GRAN CANARIA:

Snyggt :)

#6 - - Pauline:

å vilken snygg topp!

#7 - - Ebba:

Så fint!

Svar: tack :) älskar den verkligen!

#8 - - Anna:

Riktigt snyggt!
Svar: Ja, jag längtar som tusan :)

#9 - - Hoda Salemi:

Man börjar verkligen längta efter sommaren.. den känns så nära, låt oss njuta av det sista mysiga från vintern.. ♥ Kram på dig snygging

#10 - - Amanda Halldan:

Riktigt snygg topp! Sommarkänslor :D

#11 - - Ida Lindborg ♡:

ååh gud vad snyggt! :D

Sv: Tack så jättemycket :)

#12 - - maja söderberg:

åh superfint!!

#13 - - Thea:

Förstår att du längtar så snygg du kommer va!

#14 - - Amanda♥:

Åj, jättefina!

#15 - - HJJONSSON:

Åh snyggt!

#16 - - MALIN:

Snygg topp!

#17 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

snyggt

#18 - - Amanda:

Okay, sådana där shorts vill jag också ha ju. Sjukt snygga!

Längtar för övrigt också ihjäl mig efter sommaren. Åh <3

#19 - - Amanda:

Nej men seriöst, shortsen var perfekta GE MIG.

#20 - - Elin:

Himla snygg outfit!

#21 - - snie.blogg.se:

ja nu kan våren gärna komma=)

#22 - - Emma:

Så snyggt!! Älskar shortsen :)

#23 - - Mathilda Henriksson:

Så himla fin och somrig topp! :)

SV: Absolut :)

#24 - - Mina:

Snyggt!

#25 - - Jessica:

Nu är veckans blogg avslutad. Vann du? Klicka dig in på bloggen och kolla! :)

#26 - - Caroline Blomberg:

riktigt snyggt!

#27 - - Elin:

supersnyggt!:)

#28 - - Julia:

snygga :)

#29 - - Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Toksnyggt ju! :D

#30 - - Ida - foto & häst:

åh så himla snyggt! sheinside är verkligen toooppen :D

#31 - - Felicia - Modell:

Snyggt! :)

#32 - - Cecilia Johansson:

Snygg topp :D

Upp