jeans goes shorts


Tog och lagade två av mina toppar i går, samt klippte mig ett par shorts av mina mer eller mindre oanvända gamla jeans. Nöjd!


Mathilda |
#1 - - Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly:

Blev ju asbra - skitsnygga!

#2 - - Hanna:

Sv: Visst, säg till när du följer mig så följer jag dig också :)

#3 - - Elin:

allt bra?

#4 - - Sarah Persson:

Skulle också behöva göra så!:)

#5 - - Veronica:

Snygga!

#6 - - MATILDA:

snygga =)

#7 - - Sarah Persson:

Ja precis, tror jag gjorde sådär för något år sedan men det blev itne så bra! haha, det var dock av leggins...

#8 - - sellwins skönhetsblogg:

Snygga! :D

#9 - - Hanna:

Jag följer dig med nu :)

#10 - - Vanessa:

Snyggt!

Var gärna med i tävlingen på min blogg i samarbete med eyes lips face :D Kram! http://vanessagustavsson.se/2014/05/27/vinn-en-goodiebag-fran-elf/

#11 - - Sofia:

Snyggt!

#12 - - Elin:

allt bra?

#13 - - Johanna - enklaknep.se:

Jag lägger jätte gärna till dig på bloglovin :) Du får gärna lägga till mig med :) Tack för kommentaren!

// Johanna

#14 - - srcryttarna.se:

hej! Gör du bloglovin byten?

#15 - - ♫♪ sandra:

snygga!

#16 - - Elin:

Super!

Haft en bra dag?

#17 - - Amanda:

Sv: Ellerhur, så jäkla tråkigt att de åkte ut så tidigt :(

Men ja, som du sa. Bra att vi har de gamla matcherna kvar som vi kan se dem over and over again ;)

#18 - - Amanda:

Som vi kan se over and over again*

BLAH :P

Upp