ray-ban aviator

När jag väl bestämt mig för att jag ska ha något, kan jag bara inte släppa det... Åh my babies!! ♥

Shopping | ray ban, ray-ban, shopping, sommar |
#1 - - Amanda:

Snygga! :D

Åh, nu saknar jag nästan mina lite..

#2 - - JUNITJEJ:

Snygga glasögon!

#3 - - Johanna:

Så snygga! Har ett par likadana! Kram

#4 - - aina [fotoblogg]:

Såå snygga!

#5 - - Anna:

Sjukt snygga bågar, vart kan köpa dessa?

Svar: Jag köpte mina på Loveyewear.se :)
mathilas.blogg.se

#6 - - VERONICA - modeblogg:

Så himla snygga, ett måste för tjejer! Jag bara avgudar denna modell och vill verkligen ha ett par. Så snygga och älskar denna bild! :) Kramkram

#7 - - ♥ Fridasinspiratiion - mode&skönhets blogg ♥:

Såå snygga!!:)

#8 - - Celine:

Hur redigerar du dina bilder? Är det någon app i mobilen eller är det på datorn? :D

Svar: Det beror lite på vad för bilder det rör sig som, men oftast blir det VSCOcam och PS Express i mobilen, och Photoshop CS5 i datorn :)
mathilas.blogg.se

Upp