new shoes


Har sprungit runt på stan (nordstan vs torp köpcentrum) och shoppat lite nytt till garderoben i torsdags och i lördags. Tänkte att jag ska försöka lägga upp bilder här på lite i taget av det, och börjar med dessa skor som jag köpte i lördags på Eurosko.

Shopping |
#1 - - s a r a h m o b e r g:

Men åh vilka snygga skor :D

#2 - - ♡ Hanna Andersson ♡:

Riktigt snygga :D

#3 - - Amanda:

Så fineeh! :D

#4 - - Emma:

Riktigt fina! :)

#5 - - malin:

åh men så fina!! :)

#6 - - Hanna Andersson:

Sv: Åh tyckte också att den var riktigt fin!!:)
Kram

#7 - - aschmanda:

Snygga! :)

#8 - - Emma:

Ja, verkligen! Har du redan invigt dem eller blir det först i vår? :)

De chokladbollarna jag gjorde var lite nyttigare än vanliga. Smakade "nyttigt" men de var goda ändå. :)

#9 - - malin:

-hihi :*
har du något för dig idag? :)

#10 - - Amanda:

Sv: Japps, Tunna Skivor! :D

#11 - - johanna bellander:

Såå snygga! Kika gärna in på min blogg där du kan vinna en bikini från todiefor.se :)

#12 - - ♫♪ sandra - en musikblogg:

snyggt!

#13 - - Ella:

Shit, de var öööversnygga!!

#14 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

vilka fina

#15 - - aschmanda:

Vinnaren av Veckans blogg är publicerad, gå in och kolla vem som vann. Oavsett resultat går det att vara med igen. kram <3

#16 - - Sandra ♥:

Riktigt snygga skor, bra inköp tycker jag :)

Haft en bra start på veckan?
Kram

#17 - - Sandra ♥:

Riktigt snygga skor, bra inköp tycker jag :)

Haft en bra start på veckan?
Kram

#18 - - Sandra ♥:

Riktigt snygga skor, bra inköp tycker jag :)

Haft en bra start på veckan?
Kram

#19 - - malin:

ledsen för sent svar :(
-jag brukar inte ha så mycket annat än valfria bär, en banan och typ turkisk yoghurt i mina smoothisar :)

#20 - - Sandra:

Veckan har varit tuff men det börjar vända till det positiva igen :)

Allt bra med dig?
kram

#21 - - william:

Snygga:D

SV; Tusen Tack:D

#22 - - aschmanda:

Veckans blogg är i gång igen, va med du också <3

Upp