hammerfall

Hade fotoack till Hammerfall på Liseberg i går kväll. Här har vi några av bilderna jag tog.

Foto, Konserter |
#1 - - Sabina. F:

Oj, längesen jag hörde dom. Minns att jag tyckte dom var grymma när jag var liten :') nostalgi!

#2 - - F E L I C I A:

såå häftigt!!!

#3 - - Rebecca Wahl:

COOLA BILDER! använder du blixt när du fotograferar band/livemusik osv på scen? :)

#4 - - Amanda:

Wohoba! Fräcka bilder! :)

#5 - - Amanda:

Snygga bilder, har inte sett Hammerfall på länge. De börjar bli ganska gamla :)

#6 - - F E L I C I A:

jobbar du som fotograf då?:) eller mer hobby?

#7 - - Johanna :

Sv: Okej, jag är nämligen sugen på att införskaffa mig en bra kamera nu och det där med att välja en av alla som finns är inte det lättaste. Är du nöjd med den du har? :)

#8 - - J E N N I F E R:

härliga bilder!

#9 - - Emma Grann Fotografi:

Väldigt snygga bilder!! :) saknar Göteborg så mycket..

#10 - - F E L I C I A:

sv: Jaha, men du får typ lite "extrajobb"? :)

#11 - - Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★:

Härliga bilder :)

#12 - - Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Du är så himla bra! Och du verkar alltid få till "det där" ljuset, som gör att bilderna blir så intressanta och härliga att titta på! :) Tummen upp!

Och kul att du har kommit igång och publicera konsertfoton igen! :)

Upp