jag saknar mitt paradis

Cypern, Ayia Napa, Juni 2013 ♥

Cypern 2013, Mathilda |
#1 - - Sara Eklund:

Åh vad härligt det såg ut! Vilket hotell bodde du på? :)

#2 - - Elin:

Vad är ditt mål och dina planer för veckan?

#3 - - JENNYH - Mammablogg:

Åh men mysigt ! å skönt :)

#4 - - Linnea:

Svar: Tack!
Jag blev 829 :)
Hoppas att du får en bra start på den nya veckan! :)
Kram! ♡

#5 - - malin:

men ååh, vill också!!

#6 - - Carro:

Hej, fin blogg :)

Om du vill får du gärna vara med i min veckans blogg-tävling som avslutas på söndag. Kram!

http://carolinajohannas.blogg.se/2013/october/veckans-blogg-avslutas-pa-sondag.html

#7 - - ♡ Hanna Andersson ♡:

Så härliga bilder!!

#8 - - Hanna Selenbrink:

Hej, tänkte tipsa om att jag just nu har en tävling på bloggen där du kan vinna ett armband, reglerna är superlätta så passa på!:)

#9 - - ♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Ingen orsak :) Saknar verkligen sommaren när jag ser bilderna!!

#10 - - Elin:

haft en bra dag?

#11 - - malin:

-hihi! :)

vad vad har du för dig ikväll? :)

#12 - - ♫♪ sandra - en musikblogg:

härliga bilder!

#13 - - Elin Brolin | Foto och mode:

Åh, vilka härliga bilder! Ger mig en gnutta hopp att sommaren kommer fort <3

#14 - - Amanda CL:

ser jätte härligt ut :)

#15 - - ♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Ja verkligen, känns som sommaren tog slut såå fort :/

#16 - - Amanda CL:

sv: om du kommer läsa bloggen så ja :)

#17 - - Emma:

Så härliga bilder! Skulle verkligen inte sitta fel med en utlandsresa i detta trista och gråa väder som vi har nu! :)

#18 - - Sofia - Lever drömmen i LA:

så fina bilder!

#19 - - Emma:

Svar: Tack, vad glad jag blir! :)

#20 - - Boel:

Vilka härliga bilder! :D

#21 - - Carro:

Sv: kul att du är med i veckans blogg, lycka till :)

#22 - - Elin:

Det är super, allt bra?

#23 - - Victoria:

Tack så mycket :)

Härliga bilder var också där i somras :)

#24 - - Linnea:

Förstår att du saknar det! ser verkligen underbart ut !
Svar: Tack så mycket! :)
Allt bra med dig?
Hoppas att din måndag var bra och att din tisdag varit det med hittills!
Kram ♡

#25 - - Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Oh ja det där såg ju inte helt dumt ut! ;)

#26 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

sv: okej okej, min älskling kollar fotboll så jag svarar på lite kommentarer sålänge, medans jag har tid. Kommer aldrig bli gjort annars känns det som.
Är allt bra med dig? Kram

#27 - - sannas rum:

Åh guuud vad härliga bilder :)

#28 - - Celine:

Åh så blått & fint hav!

#29 - - Amanda:

Åhhh, jag saknar det också!! <3 Så himla mycket!
Måste, måste, måste tillbaka dit någon gång!

#30 - - j o h a n n a c o o p e r :

Så fina bilder! Vill verkligen utomlands när jag ser dem.. Haha!
Kolla gärna in min blogg! :)

#31 - - JUNITJEJ:

Härliga bilder!

Upp