treat me like you did the night before

I dag har jag varit på middag plus fika hos mormor, varit en sväng vid kyrkogården i regn, rusk och mörker och hälsat på morfar och farmor, och suttit i bilen utanför Maxi och sjungt på Talking Heads. Jag lyckades också lokalisera mitt andra örhänge, till ett mindre par, som har varit försvunnet i nästan två veckor. Woho! Det kändes inte sådär jätteaktuellt - för att inte tala om behagligt - att sova i stora ringar, får jag säga. Nu känner jag att hungern långsamt börjar komma krypandes igen, så nu skyndar jag mig i säng. Godnattens.

Dagbok |
#1 - - Boel:

Cool bild! :D
Sv: Varsågod :)

#2 - - malin:

fin! :)

#3 - - Elin:

det är bra, vad gör du idag?

#4 - - aschmanda:

Låter som en mysig dag ändå :D

#5 - - Boel:

Sv: Varsågod :) Gillar verkligen ditt röda läppstift!

#6 - - ♫♪ sandra - en musikblogg:

cool bild!

#7 - - Sofia - Lever drömmen i LA:

Tack :D

#8 - - Celine:

- Visst!
Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :)

#9 - - aschmanda:

sv: Det står fortfarande 128 ;)

#10 - - Jenny Karlsson:

snygg bild :)

Missa inte min tävling där du kan vinna ett presentkort på stylepit värde 500 kr!
Denna sida säljer allt från smink och parfymer till olika märkeskläder i olika prisklasser!
Lycka till :)
direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-presentkort-hos-stylepit-varde-500-10621394

#11 - - Isabelle:

Älskar bilden! :D

#12 - - V I L M A L A ♔:

Sv: självklart gör jag bloglovin byten! Bara börja följ mig och kommentera nummret så följer jag dig direkt c:

#13 - - malin:

-hihi, bara kul! :)

vad gör du för något? :)

#14 - - emma:

supercool bild och snygg blogg! :)

#15 - - Linnea:

Svar: Ja, jo det är toppen med mig!
Vad ska du göra resten utav veckan då?
Kram ♥

#16 - - Jenny Karlsson:

sv: så lite så =)

#17 - - aschmanda:

Aah, kan vara så, men man ser på bloglovin när någon följer en, men jag följer dig 831 :)

#18 - - Sofia R:

Bloglovinbyte? ♡

#19 - - emma:

sv; tacktack! :d
är du intresserad av att göra ett bloglovin' byte?

#20 - - V I L M A L A ♔:

sv; följer som 823
kan inte sluta säga att din blogg är sjukt ifn

#21 - - HJJONSSON:

Sv. Tack så mycket, ja visst. Lägg till mig så lägger jag till dig hehe! :D

#22 - - Sofia R:

sv ; följer dig på bloglovin nu som nummer 833 ♡

#23 - - Linnea:

Svar: Kul, nej jag kommer nog ta det lugnt och bara vilja fram till söndag då det blir Stockholm igen :)
Hoppas att du får en toppen fredag! Planer för denna fredagskväll?
Kram♥

#24 - - Amanda:

Sv: Hehe, näe inte jag heller. Dom är så fina! :)

Och tackar tackar, jag tror det gick bra i alla fall. Haha :P

#25 - - Elin:

vad gör du denna kväll?

#26 - - aschmanda:

sv: Hahaha konstigt :D Ah jag med med dig! :)

#27 - - emma:

sv: jag blev nummer 834! säg till när du följer mig :)

#28 - - HJJONSSON:

Sv. Jag blev 835 eller 36 hehe! :D

#29 - - malin:

-åh tack så mycket! :) något av favoriten :)

#30 - - Carro:

Har dragit vinnaren av veckans blogg, kolla in på min blogg och kolla om det kanske blev just du :D

#31 - - emma:

sv: tack så mkt :)
hur har din dag varit?

Upp