stiftelsen, lisebergshallen

Var i Lisebergshallen i kväll och fotade Stiftelsen för Gaffa.

Foto, Konserter |
#1 - - malin:

jättefina bilder :D

#2 - - Lilly:

Galet bra bilder!

Jag har precis startat en tävling på bloggen där du kan vinna 300 kr hos CaseApp för att designa ett snyggt skin/skal till din telefon, surfplatta eller dator. Skulle vara superkul om du ville delta! Kramis :)

#3 - - sanna:

vad kul att se dem live!

#4 - - Madeleine Jonsson:

Önskar dig en riktigt fin fredagkväll :)

#5 - - Johanna - A dream as a model ♥:

kul med konsert :)

#6 - - sommarblom.blogg.se:

Vad roligt :D

#7 - - ♫♪ sandra - en musikblogg:

grymt!

#8 - - Amanda Lundkvist:

skulle vara snällt om du skulle vilja stälal sanning och konsekvenser på min blogg då jag och en kompis skall göra video där vi utför sakerna som ni (alla) kommenterar att vi ska göra,vore jättesnällt och kul :D
förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer! :)

#9 - - Linnea:

Svar: Hahah jag har faktiskt inte så stor koll, fick den utav pappa som hade fått ett tips av en kompis om den :) Jag har inte hunnit testa helt klart men hittills är jag nöjd! :)
Hoppas att du får en toppen helg! Paner?
Kram! ♥

#10 - - Madeleine Jonsson:

Stiftlsen är så bra

#11 - - Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Härliga bilder! :)
Fast jag gillar inte riktigt ljuset som dom har, hade konstigt ljus när jag fotade dom på Ljungarocken oxå..

#12 - - Elin:

Det är bra, haft en bra dag?

#13 - - Johanna - A dream as a model ♥:

fina bilder :)

#14 - - Madeleine Jonsson:

Hehe okej, bilderna blev iaf fina ;)

#15 - - Elin:

allt bra?

#16 - - Sabina:

Damn, va duktig du är på fota! Lite avis :P

#17 - - aschmanda:

Härliga bilder :)

#18 - - Matilda Johansson:

Fina bilder :)

Upp