I want to hide the truth, I want to shelter you, but with the beast inside, there’s nowhere we can hide

Senaste nytt, senaste nytt. Jättemycket och ingenting. Förvirring, ångest, sömnlösa nätter, lycka, glädje, förtvivlan och ungefär tvåhundra saker till. Har i alla fall sett klart hela säsongen av Band of Brothers, och jag älskar den. Var också hos frisören i dag och påbörjade den långa processen från brunhårig till blond, och som vi kan se så kom jag en bra bit på vägen i alla fall. Två avfärgningar och en omgång slingor ledde till detta. Jag lär inom en snar framtid gå dit igen för att köra minst en omgång slingor till. Wish me luck och håll tummarna för att mitt hår inte ska falla av, typ.

Mathilda |
#1 - - Amanda:

Sv: Jaa, det är helt sjukt. Håller med. Vill också sparka skiten ur honom. Haha :P

Vad äre för bild längst upp till höger förresten? :)

#2 - - Amanda:

Och good luck med vägen mot blondin! Haha :P

#3 - - Jennifer-livet genom mitt objektiv:

mumsig den första bilden såg ut :)

#4 - - Malva Nyström:

- vad heter kameran? (:

#5 - - Jennifer-livet genom mitt objektiv:

Ja precis!

#6 - - Emma:

Hej! Allt bra med dig?
Du hade kommenterat min blogg för ett tag sedan men jag har inte haft tid eller orken till att svara på den förns nu. Har haft fullt upp!

Mammas operation, skolan, bråk osv. Massvis med stress har det varit men nu är jag tillbaka och jag undrar om du skulle vilja ställa en eller några frågor i frågestunden jag har just nu.

http://emmaeriica.webblogg.se/2013/january/fragestund.html

skulle vara jätte roligt att få svara på frågan/frågorna dina. Det kan handla om precis allt :)

Förlåt igen för sent svar och förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer.

Emma / emmaeriica.webblogg.se

#7 - - Mary:

Vad kul med en annan färg :D

#8 - - Matilda:

SV: Ja de är verkligen helt ultimata! :)

#9 - - Malva Nyström:

- vad menas med att den heter mark? :D

#10 - - Malva Nyström:

- aha, okej! (:
jättefina bilder!

#11 - - Malva Nyström:

- allt bra? :D

#12 - - LindaViola - mamma till två!:

sv; Okej, tack :)

#13 - - Malva Nyström:

- det var riktigt mumsigt! (:
allt bra?

#14 - - Emma:

Hej, du hade kommenterat min blogg tidigare. Såg nu att jag glömt svarat på din kommentar och tänkte göra det nu :)

Sv: det är bara bra med mig tack :) Händer hos dig idag då? :)

Kram!

#15 - - ▲ K O M P A K T ▲:

Hej, kompakt här!
Vi har nu uppdaterat våg blogg med ny design och ny domän.
Om ett tag kommer vi köra igång en liten tävling så stay tuned!
Ha en trevlig helg / Kompakt :)

Ps: Vi ber om ursäkt om du inte gillar sådana här kommentarer!

#16 - - Malva Nyström:

- absolut! (:
görs?

#17 - - Malva Nyström:

- trevligt! (:
jag kollar på pll

Upp