Kämpar vidare


Stack till polisen och hämtade ut mitt nya pass i dag. Jag ser ut som en död pudel på bilden, men det var väl inte precis som att jag väntade mig någonting bättre heller. Nu har jag precis duschat och tvättat håret med det silvershampoo jag fick i torsdags när jag var hos frissan (klick). Jag har väl egentligen noll koll på hur det fungerar, men jag tog i en del två-tre gånger och lät det sitta i några minuter, men tycker inte att det blev någon överdrivet stor skillnad. Mitt hår ser fortfarande ganska så gult ut. Lite för mycket gult, så jag får väl ta och köra en omgång till nästa gång jag duschar. Eller har någon kanske bättre koll än jag på hur det ska användas? Så jag inte accidentally blir helt blåhårig, fräter sönder mitt hår, förvandlas till en sax, tappar talförmågan eller något värre. Tips mottages alltså tacksamt.
 
Såg förresten en stund på Oscarsgalan i natt, och jag måste säga att jag absolut tycker priserna var välförtjänta till Django Unchained, Life of Pi och Skyfall. De andra filmerna som vann kan jag dock tyvärr inte uttala mig om eftersom jag inte hunnit se de än, men jag måste säga att jag är grymt sugen på att få se Les Misérables. Även Argo och Lincoln verkar riktigt bra - och bör väl obviously vara det, eftersom de båda vann pris.

Dagbok |
#1 - - Sarah Persson:

Vi alla ser ut som döda pudlar, och terrorister på passbilderna...

#2 - - Sarah Persson:

Tur att bara några personer får se den!

#3 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Har aldrig hört talat om silvershamppo faktiskt. Hoppas det kommer fungera som det var tänkt.

#4 - - Amanda:

Sv: HAHAH. Richard Parker!

Men hallå JAG då? Sheesh. Vågar knappt kolla på min bild, hahaha. Usch, nej det är faktiskt riktigt hemskt att det ska behöva vara såhär egentligen..

#5 - - Emma:

Hej! allt bra med dig?

Du hade kommenterat min blogg tidigare och jag har inte haft tid att svara på den fören nu. Jag är tillbaka i bloggen nu, ta gärna en kik. har uppdaterat massvis med inlägg. Bland annat vad jag ska ha på mig när jag ska på bröllop, jag har en tävling just nu där du kan vinna en länkning (både i ett inlägg och på meny sidan). Skulle vara jätte roligt om du ville vara med i min tävling :)

Jag har även skaffat ett eget domän i bloggen, så nu fungerar min blogg på www.emmaeriica.se

Vad mera har jag bloggat om som du kanske blir nyfiken på? Jag har visat hur min stil (alternativ/scene/emo) kan kombineras med söta detaljer. Jag har även bloggat och visat lite söta saker jag har köpt hem (hörlurar i form av pandor, skor osv)

Förlåt för att kommentaren låter jätte konstig och att jag bara babblade. Jag ville bara berätta lite vad jag har bloggat om. Ta gärna en kik :)


Kram!
Emma - www.emmaeriica.se

#6 - - ☆Z I N J A☆:

jag skulle också vilja se les miserables :D

#7 - - Ronja Jansson:

Fin blogg! :)
Allt bra?

#8 - - Ronja Jansson:

Svar; Härligt att höra, jo de är bra tack! :)

#9 - - Alexics:

Hej När man kommer in på din blogg så är allt till vänster. Om man säger att "halva" din blogg syns och resten är borta till vänster. Förstår du vad jag menar? Jag går in via Safari, det kanske bara är därför men så att du vet :)

#10 - - Ronja Jansson:

Svar; yes :)

#11 - - Malva Nyström:

- det är super! :D
bara så duvet kan man bara se halva din blogg :/

Upp