kvalitet är allt

Vaknade upp i går och var först helt övertygad om att jag hade feber, eftersom jag några timmar tidigare legat och frusigt i min säng och känt mig helt konstigt. Men när jag väl lyckats ta mig upp märkte jag ganska snart att det inte var så illa längre, och då var det sminkning som gällde och sedan raka vägen till Klädkällaren, där jag inte varit på år och dagar. Blev kvar där i några timmar och tittade på saker innan vi drog oss vidare till IKEA för käk, och sedan en sväng till Maxi på hemvägen. Så det blev allt en välbehövlig dag på stan.

Fika & Mat |
#1 - - malin:

låter som en bra dag tillslut ändå! :)

#2 - - Amanda:

Sv: Jaa, visst var dom! Jag tror jag har en knäpp
på omklädningsrum eller något. Älskar att gå och
kolla på butikers omklädningsrum. Finns så himla
fina/smarta/mysiga på vissa ställen alltså..

Och jaa, vi borde nästan göra det alltså! Haha.

#3 - - Amanda:

Men åh, vad mysig din bild blev ändå. Huhu.
Mina bilder jag tar på maten på IKEA blir typ aldrig bra.. :P

Och den där mandeltårtan satt inte helt fel alltså. Mums!

#4 - - Nathalie:

sv: okej, kul! jag svarar på kommentarer och tittar på film :)

#5 - - malin:

-åh tack! :)

vad har du för dig ikväll? :)

#6 - - Milina:

Ser gott ut!

#7 - - Milina:

Tack så mycket :D

#8 - - Elin:

allt bra?

#9 - - Emelie:

Det där ser riktigt mumsig ut! ^^

#10 - - Lovisa:

Låter toppen! Jag följer dig på bloglovin nu, hoppas du gör det samma med mig =)

#11 - - Mizca:

Svar: Absolut, jag blev nummer 620 :)

#12 - - Mizca:

Jag menar, 820 :)

#13 - - Josefin:

Fin blogg!

Sv: Jag följer dig nu!Nr 621

#14 - - Cilla:

Sv: Absolut kan vi göra ett bloglovinbyte! Hoppas de blir ett seriöst där man kommenterar varandras boggar ibland och faktiskt läser inläggen! Säg till när du börjat följa, kram

#15 - - Elin:

det är bra, haft en bra dag?

#16 - - Rosanna:

Bra blogg du har!:)

Upp