Varför jag älskar fotboll...


Cristiano Ronaldo, Fernando Torres, Eden Hazard, Iker Casillas, Sergio Ramos, Xabi Alonso. ↑ (Samt Özil, Callejón, Kaká, med fler).

♥ Real Madrid & Chelsea ♥

Dagbok |
#1 - - | photo |:

Sv; härligt! jo med mig är det bara bra!:)
vad gör du?
kram

#2 - - | photo |:

Sv; Okej, skönt:) Jag väntar på att mamma ska komma hem:)

#3 - - | photo |:

Sv; Imorgon ska jag vara med en kompis och på lördag blir det tjejkväll med några! självdå?:)

#4 - - benedit ♥:

sv; härligt, det är bara bra med mig :)
vad gör du? kram

#5 - - | photo |:

Sv; Det kommer det nog att bli också:)

Så kul! skulle jag också vilja göra. Vad har du för kamera?:)

#6 - - | photo |:

sv; Vill också ha en sån.. är inte den typ, jättedyr?

#7 - - | photo |:

Sv; haha, det kan jag förstå:)

#8 - - Amanda:

Well, hello there kollaget... hahahaha :H

#9 - - ladies.webblogg.se:

Låter mysigt och härligt! :) Jag har kollat på Pretty little liars och bara såsat! Måste dessutom hålla med om bilderna osv! hihi :D

#10 - - ninnishh.blogg.se:

mums! haha! så sjukt snygga!

#11 - - benedit ♥:

sv; hihi okej, jag kom nyss hem från dansuppvisningen :)
haft en bra dag? kram

#12 - - minabrun:

heeeelt okej ju!

#13 - - benedit ♥:

sv; härligt, min dag har varit toppen :D allt bra?
kram

#14 - - Madeleine - I always do it my way!♥:

Hejsan, vi har tidigare gjort ett bloglovin'byte & jag tänkte höra om du fortfarande följer mig? :)
Har nämligen märkt att många tar bort från bloglovin. Så hör av dig tillbaka, om jag inte får nå svar tillbaka så tar jag det som att du har slutat följa & då gör jag det också! kram! :D

Upp