Födelsedagsfirande

Så var dagen här. Dagen då jag lämnar tonåren. Dagen då det börjar gå utför (?). Dagen då min ålder börjar skrivas med en tvåa i stället för en etta. Vad ovant det kommer kännas. Trettio nästa då. Lite familj och släkt kom hit vid sex i dag och tillsammans firade vi början på mitt förfall. Näe men, om vi ska skippa dramatiken, dagen har faktiskt varit himla bra. God tårta, härliga människor och fina presenter. Tack för alla gratulationer och allt! ♥


Fika & Mat |
#1 - - emma - http://losingmysight.devote.se:

SV: Det har varit toppen! Har tränat riktigt hårt och umgåtts med vänner, så det har varit perfekt :)



Ska du göra något kul i sommar?

#2 - - LOWA - En musikblogg:

SHOWS UP my tattoo at my blog↑

#3 - - Malin:

Grattis!! :)

Mmm vad gott och fin bild! :)

#4 - - Becka [fotoblogg]:

Åååh mums! :D

#5 - - emma - http://losingmysight.devote.se:

sv: samma här! men ska även jobba i tre veckor, så det är gott med lite klirr i kassan :D

#6 - - CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!:

hoppas du får en bra tisdag! :)

#7 - - Sanna:

STORT GRATTIS PÅ DIG MIN FINA VÄN! :D <3

#8 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: Tack!

Ha en superfin tisdag! :D

#9 - - Amanda:

Haha, trettio nästa? Näe du, först kommer 21, sen 22, sen 23 osv. Det är ett tag kvar innan du blir 30 :P

#10 - - E M E L I E:

Hej på dig!

Hoppas att allt är bra med dig, händer i veckan?

btw. vad tycker du om min nya header? KRAM! ;)

#11 - - Art By Tina - Konst & Fashion:

Stort grattis i efterskott!

#12 - - M O A:

Så härligt och grattis :)

#13 - - N A T H A L I E Y R V E N S T A M !:

vad god tårtan ser ut haha :)

#14 - - johanna:

GRATTIS!

SV: vad härligt! jag mår bara bra. sj? haft en bra tisdag?

#15 - - Julia:

Grattis! :)

#16 - - Amanda:

Var det där hjärtat av choklad förresten?

Kom bara att tänka på det nu, haha.

#17 - - ∞Ellen Warsén- den där långa tjejen:

Hey! Hur är det? :)

#18 - - idazander.se:

åh mums!

#19 - - felicia:

Mums! :)

#20 - - Sarah:

oj vad god den ser ut men oxå fin =) allt bra =)

#21 - - felicia:

grattis i efterskott! kul att bli 20! :D

#22 - - Anonym:

Hej! Fin blogg :)

Allr bra?

#23 - - mysan:

Allt bra med dej? :)

kolla gärna in videon jag la ut som min gamla matte lärare gjort!

#24 - - Felizia Höök:

Var gärna med och tävla i min blogg, kika in kategorin tävlingar ;)

#25 - - MADDISENJ:

mums vad gott!

#26 - - ∞Ellen Warsén- den där långa tjejen:

Sv: Det är toppen! :)

Vad gör du?

#27 - - CASSANDRA:

sv; tack sötis :) görs?

#28 - - mysan:

De är bra :)

Skickar en STOR kram till dej, du är underbar som du är glöm inte de! <3

#29 - - johanna:

SV: vad härligt! har du blivit ordentligt firad idag? ska du göra nått kul resten av veckan?

#30 - - Astrid:

Hej, nu är finalisterna i Veckans blogg tävlingen uppe. Kolla min blogg och se ifall just du blev en utav dem. Isåfall är det upp till just dig att få så mycket röster som möjligt, tävlingen avslutas på söndag! :)

#31 - - MADDISENJ:

Hur har din onsdag varit?

#32 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: Tack!

Önskar dig en toppen torsdag! :D

#33 - - Liborius:

grattis i efterskott:) ser ut att vara en god tårta!:D

#34 - - Anonym:

sv; så gott :) slappar ;)

#35 - - ∞Ellen Warsén:

Sv: Vad gott! :) Jag gör inte så mycket

Haft en bra dag?

#36 - - ∞Ellen Warsén:

Sv: Vad gott! :) Jag gör inte så mycket

Haft en bra dag?

#37 - - Mathilda/minlillabloggg.blogg.se:

Vad ska du göra i helgen? Din blogg är superfin! :) <3 Kram Mathilda (minlillabloggg.blogg.se)

#38 - - ELIN - om du aldrig provat hur kan du då vara säker?:

Det där ser ju inte gott ut eller så..!

#39 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: Tack!

Ha en toppen start på den nya månaden! :D

#40 - - Marin:

Blev lite smått sugen på tårta nu, ser asgott ut!

#41 - - Marin:

Blev lite smått sugen på tårta nu, ser asgott ut!

#42 - - Spystina:

Hej ha en bra dag.

#43 - - Liborius:

vad fick du för fina presenter?:)

tyck gärna till om min dagens look:D

#44 - - cajsa och beda:

bloglovinbyte?

#45 - - MADDISENJ:

Vad hittar du på nu?

#46 - - Anonym:

grattis snyggo!

#47 - - cajsa och beda:

blev nr 161, vilket blev vi?

#48 - - johanna:

grattis!

SV: vad härligt! jag mår bara bra. har varit på en studentmottagning idag och sen jobba hela helgen :( allting bra med dej? har du haft en bra fredag?

#49 - - cajsa och beda:

japp! följer dig nu!

#50 - - Josefine:

Tack så mycket!

Jaa, klart vi kan göra ett bloglovin byte, säg till när du lagt till mig så gör jag detsamma ^^

Kram!

#51 - - Josefine:

Jag följer dig nu också :))

Hur har du skaffat en domän? :)

Kram!

#52 - - Josefine:

Jag följde från sidan! :)

Hur mycket kostar en domän där :o

Kram!

Upp