You are my heaven


Så, nu är datorn inlämnad och jag väntar ivrigt och hoppas på det bästa, att den går att rädda. Fram tills dess lär uppdateringen här tyvärr vara lika kass som den är nu. För övrigt är jag ledig i morgon, så det lär bli en lång filmkväll i kväll. Härligt. :)


Foto |
#1 - - lovan:

sv: tack detsamma :)



självklart :)

säg till när du lagt till mig så gör jag detsamma :)

#2 - - kajsa:

hoppas att den går o rädda!

#3 - - M O A:

SV: Samma här! När ska du sova? :O

#4 - - M O A:

SV: Oki, jag somnade efter BB ;) händer idag?

#5 - - Malin:

Fin bild! :)

#6 - - M O A:

SV: Okej chill vad jobbar du med? :) Ska sola o plugga matte :)

#7 - - moaa:

SV: Okej vad får du göra då? :D

#8 - - Johanna:

Fin bild :)



hoppas datorn går och rädda

#9 - - Johanna:

Håller tummarna för det, så surt och vara utan... :)



brukar inte göra bloglovnin byten, men gillar bilderna du tar så lägger till dig nu :)

#10 - - Johanna:

kul, allt bra med dig?

#11 - - Johanna:

jodå det är bra här, skönt med lite helg :)

#12 - - Elina:

Det går förmodligen att rädda. Får hoppas på det bästa! :D Hoppas du får en fin fredagskväll med massa mys! Kram

#13 - - Matilda:

SV: Följer dig också nu :)

#14 - - lovan:

sv: förlåt för sent svar.. Men har lagt till dig på bloglovin och blev nr 50 :)

#15 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Ha en finfin kväll!

#16 - - saga:

Allt bra? :D<3

#17 - - Adhd och depression, samt hobby fotograf:

sv: okej :) Ja jag följer dig nu! :)

kram

#18 - - Adhd och depression, samt hobby fotograf:

sv: Ajdå, hoppas den blir fixad då! :)

#19 - - Cynthia:

Sv: oh va bra! ^^



Trevlig helg på dig! <3

#20 - - nathalie:

tänk vad mycket tid man spenderar framför datorn...man borde lämna in den på lagning oftare, haha:)

#21 - - Susanna - living the dream:

Oj vilken fin bild! Är det du som har tagit den?

Upp