The Soundtrack of Our Lives

Hade den fantastiska äran att få stå i scendiket i dag på Liseberg. Spelade gjorde alltså The Soundtrack of Our Lives. Det var helt magiskt och jag kände mig verkligen hemma! Har verkligen saknat att befinna mig i diket sen efter Peace & Love i somras, haha. Synd bara att det inte blev tidigare i somras jag stod i diket på Liseberg, när kvällarna var ljusare. Men det gick väl hyfsat ändå tycker jag!








Foto, Konserter |
#1 - - Selma:

Fin blogg! ;)

följ gärna min blogg!

#2 - - Amanda:

Woop woop! Coola bilder! :D

#3 - - Amanda:

Sv: Hahahha! Jaa, han är där xD Mohaha.

#4 - - Karolinafridaa - Foto & Sportgalen tjej:

Jag har en ny omgång av dagens blogg som jag drar 3 lyckliga vinnare på Söndag. Hade varit jättekul om ni/du är med. Lycka till! :D

#5 - - Sanna:

Så sjukt bra bilder du tar kvinna :D

#6 - - Isabelle<3:

Kolla gärna in min blogg! :D
Kram
http://nattstad.se/isabellealberti

#7 - - Ellinett:

http://ellinett.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-vinnare.html#comment

in och kolla om DU vann veckans blogg! :)

#8 - - Becka [fotoblogg]:

Så grymt fina bilder! Duktig du är. ♥

#9 - - Becka [fotoblogg]:

sv: Hihi, ja det var jättegott! ♥

#10 - - johanna:

Vad fina bilder!:)

Upp