Hello darkness, my old friend


Hello darkness, my old friend. I've come to talk with you again
Because a vision, softly creeping, left its seeds while I was sleeping
And the vision that was planted in my brain still remains. Within the sound of silence

In restless dreams I walked alone. Narrow streets of cobblestone
'Neath the halo of a street lamp, I turned my collar to the cold and damp
When my eyes were stabbed by the flash of a neon light, that split the night and touched the sound of silence

And in the naked light I saw ten thousand people, maybe more
People talking without speaking. People hearing without listening
People writing songs that voices never share. And no one dared disturb the sound of silence

"Fools", said I, "You do not know. Silence like a cancer grows
Hear my words that I might teach you, take my arms that I might reach you"
But my words, like silent raindrops fell and echoed in the wells of silence

And the people bowed and prayed to the neon god they made
And the sign flashed out its warning in the words that it was forming
And the sign said, "The words of the prophets are written on the subway walls and tenement halls"
And whispered in the sounds of silence

Möjligtvis en av de finaste låtarna som skrivits?

Dagbok |
#1 - - M A J A !:

Fin blogg! :)

Hoppas du får en toppen valborg.

Vad ska du göra i sommar?;)

#2 - - Amanda -fotograf&webbdesigner-:

Tack så jätte mycket :)

Hoppas du får en grym valborg! :)

#3 - - nessa:

Jättefin blogg! Kikade runt lite på internettet och hittade till denna blogg, supernajs!



Hav ö najs dej! :)

#4 - - M A J A !:

Jag ska då fara iväg till cypern om en vecka, sen rhodos i augusti:) men bada&sola trolitvis;)

#5 - - Sandra:

Tack så mycket :O)



Vi har varit nere hos sambons föräldrar och ätit god mat och nu är vi hemma och ska mysa framför teven med kladdkaka :)



Vad gör du?

Kram

#6 - - Olivia:

Sv: Tack, jag med faktiskt :)

#7 - - Soolala:

Sure! det tror jag med!



Jättefina bilder!

#8 - - Ronya:

Tidigare skrev du en kommentar i min blogg där du skrev "tack så mycket! :)"

Jag undrar bara, vad menar du?<3

#9 - - Anna:

sv: Jo men min valborg blev bra, lite kyligt framåt kvällen bara. Själv då? KRAM! :)

#10 - - sofia:

hoppas att du har haft en bra valborg! :D

#11 - - ▲ Emmasophie:

Jätte fina bilder du har i din header. tagit din själv? :)

#12 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: Tack!

Önskar dig en grym start på den nya månaden! ^^

#13 - - Amanda:

Grymt bra låt, ja! :)

#14 - - M I C K I:

jättefin blogg :)

#15 - - Isacs Mamma:

Hoppas du får en underbar 1 :a maj!



Har du några kuliga planer?



Kram!

#16 - - sandra:

Så mysig låt!

#17 - - Sandra:

Gott med cola!

Hur ska du tillbringa denna soliga tisdag?

Kram

#18 - - Jennifer:

Åh jag får alltid gåshud när jag hör den där låten =P!

#19 - - Sara:

Så fint :)

#20 - - sofia:

sv: händer idag? :)

#21 - - M A J A !:

Sv: hihi,jadå:)<3 Du är verkligen jätteduktig på att fota. vad fotar du med för kamera?:)

#22 - - Fanny:

Förlåt för sent svar! :)

Allt bra? :D

#23 - - Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska:

sv: allt är bra med mig! gör du idag då?

#24 - - bobbie:

done! blir nummer 424 C: haft en bra valborg? :).

#25 - - N:

hur har du firat valborg? :)

var den lika vild som min kanske?:P

#26 - - Soolala:

Hur mår, proffs-fotografen då?

#27 - - Julia:

Jag kan bara hålla med om att det är en grym låt, en av mina favoriter faktiskt! :)

kram!

#28 - - Fo:

SV: Tack detsamma. :) Javisst, följ mig så följer jag dig.

#29 - - johanna:

så himla fin låt!

SV: vad härligt! haft en bra valborg? hoppas du får en fin dag i solen?

#30 - - Hanna Håkansson [ Only Photo's ]:

tack snälla :)

#31 - - aina [fotoblogg]:

Superfin blogg :)

#32 - - R O X A N A - BASKETBLOGG + VARDAG:

Hoppas du fått en grym start på den nya månaden! :D

#33 - - M A J A !:

Sv: hihihokej:) länkbyte?:D

#34 - - IsabellP:

Fin blogg!! :)

#35 - - BATTS:

ja underbara låtar herregud! min pappa älskar hans låtar haha :)

#36 - - Anna:

sv: Härligt! Haft en bra ledig dag? KRAM! :)

#37 - - M A J A !:

Sv: jahaokej:( vad ska du göra imorgon?:)

#38 - - M A J A !:

vilken är din favvomat?;)

#39 - - M A J A !:

vilken är din favvofärg?:)

#40 - - M A J A !:

SKolan -.- hur gammal är du?:)

#41 - - Miss Sunshine:

Så bra!

#42 - - R O X A N A - BASKETBLOGG + VARDAG:

sv; hihi tack! :D hur mår du?

#43 - - rebecca:

sv: Ja, det var väldigt mysigt :)

#44 - - M A J A !:

Sv; jaha nice! datum?:)<3

#45 - - Bobbie:

jajamen det ha varit lungt fast reste mycket dock! :).

#46 - - julia korecic:

Ja, följ du mig på bloglovin först så följer jag dig sen :) säg till när du gör det.

#47 - - Nicole Dahl ♥:

sv: så lite så & tack så mycket!

vad gör du? :)

#48 - - SARAH CARLSTEN:

Hur mår du nu efter valborg? :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se :*

Upp