Mot Peace & Love


Skriver nu med tanke på hur stressigt det skulle bli för mig om jag sparade detta till senare, eftersom att fotbollen strax börjar och för att jag inte är helt klar med packningen riktigt än. I morgon bär det alltså av med tåget (5 och en halv timme) till Borlänge för Peace & Love-festivalen! Jag kommer därefter att vara iväg i en hel vecka och kommer inte hem igen förrän någon gång på eftermiddagen/kvällen måndagen den 2 juli. Jag kan inte tänka mig att det kommer bli någon bloggning över huvud taget under denna vecka jag är iväg tyvärr, men däremot kan jag nästan garantera att jag i alla fall kommer Twittra några gånger om dagen, så kolla gärna in där i stället!

När jag kommer hem igen lär det bli (minst) ett långt inlägg med mycket text och bilder om hur veckan har varit och allt skoj som har hänt. Förra året hade jag tyvärr inte någon kamera med mig, utan jag hade bara min kassa mobilkamera att ta kort med, så det blev inte så många bilder. Nu i år har jag både bättre mobilkamera plus att jag lånat med mig älsklings kamera, så nu lär det bli betydligt fler och bättre bilder än förra året. Med detta önskar jag er nu en härlig vecka, för det planerar jag att ha, och så hörs vi nästa gång igen när jag kommit hem! Peace & Love ♥

Dagbok |
#1 - - ellencarlsson - everyday, photo & style:

Så kul! Vill också dit!

Svar: Ja, kommer bli awesome! ;)
mathilas.blogg.se

#2 - - josefine ♔:

sv: nämen va kul! la till dig med! :)

#3 - - Becka [fotoblogg]:

Åh vad kul! :D

Svar: Det ska det verkligen bli! ;)
mathilas.blogg.se

#4 - - Andrea Ahlskog:

sv; Jovisst säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så gör jag detsamma! ^^
Kram ♥

#5 - - Amanda:

Wohooo! Kommer bli så skoj! :D

Svar: Mihih! :D
mathilas.blogg.se

#6 - - Sanna:

Hejsan! :)
Vinnaren av Dagens Blogg är nu utseed.

Även om du inte lyckades vinna idag så gör ett nytt försök imorgon? ;)
För jag har Dagens Blogg varenda dag och just nu har jag att man vinner länkar men om några dagar kommer jag att byta pris, så varför inte anmäla sig varenda dag?

Tipsar du fler genom att skriva ett enskilt inlägg på din blogg om att du är med i dagens blogg så har du betydligt större chans att vinna, bra va!? :)
(fast du måste göra nytt inlägg varenda gång du är med.)

Tack ännu en gång för du var med så hoppas jag att vi ses imorgon igen..
Och om du vann, stort grattis!

/SANNA på http://dabl.blogg.se

#7 - - F R I D A:

sv: tack! och absolut, jag lägger till dig med en gång :)

#8 - - Ping Lowhngren:

hahah tack själv! ;)

#9 - - Sabina:

SV; absolut!! :)

#10 - - josefine ♔:

sv: nae, vadå blir de någon skillnad? :o

#11 - - Anna T - Nörd och Filmskapare:

sv: Visst!
Följ mig å säg vilket nummer du blev så följer jag sen :)

#12 - - Andrea Ahlskog:

sv; Blev nummer 492 ^^
Och tack så mycket ♥!

Svar: Super!
mathilas.blogg.se

#13 - - My Cinderella story scene:

Njut som fan på simple plan. gör ont överallt, vill så gärna se dem. Åh

Svar: Åh det kan jag lugnt säga att jag gjorde! ;)
mathilas.blogg.se

#14 - - Anonym:

hoppas du får en bra vecka!:)

Svar: Tack så jättemycket, det hade jag. :)
mathilas.blogg.se

#15 - - D A V I D S P H O T O (photo / my life):

*Sv:* Okej, visst jag följer dig nu, följ mig :)

#16 - - Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

åh så himla kul! :D
Jag hade verkligen velat gå på den festivalen dock (om man kan säga så i detta sammanhanget) så är jag i usa ;)
kramis♥

Svar: Åh, det låter ju visserligen inte så dumt det heller! :)
mathilas.blogg.se

#17 - - Alma:

Bloglovinbyte? ;)

Svar: Jamen visst! Bara lägg till mig via bloglovinknappen som finns här på bloggen och skriv vilket nummer du blev, så gör jag detsamma. :)
mathilas.blogg.se

#18 - - Caisa Källgren:

sv: tack detsamma! använder inte bloglovin' tyvärr :/ allt bra med dig? :)

Svar: Jo det är bara fint här! Är dock fortfarande lite sliten efter festivalveckan. Själv? :)
mathilas.blogg.se

#19 - - Daniella:

Svar: Tack så mycket :D Din blogg är också fin ^^

Svar: Tacktack! :)
mathilas.blogg.se

#20 - - Semlan-Foto:

Hoppas du har haft en bra midsommar :)

#21 - - Semlan-Foto:

Hoppas du har haft en bra midsommar :)

Svar: Tack detsamma! :)
mathilas.blogg.se

#22 - - Andrea:

SV: Tack så mycket!

#23 - - Emme:

¨Tack :D JO :)

#24 - - Art By Tina - Konst & Fashion:

Ha det fantastiskt! Du kör inte instagram?

Svar: Tack så jättemycket, det hade jag! Jomenvisst, jag heter mathildaphoto på Instagram. :)
mathilas.blogg.se

#25 - - michailas.blogg.se:

Åh hoppas du har kul :D

Svar: Tack, det hade jag absolut! :)
mathilas.blogg.se

#26 - - Michaila - I can do anything in the right shoes:

Åh hoppas du har kul :D

#27 - - Sabina:

Jag vart nummer 492! :)

Svar: Super!
mathilas.blogg.se

#28 - - mysan:

Skickar en kram till dej o glöm inte att du är unik för den du är! <3

Ps. gå gärna me i min grupp på facebook och känns dej unik elr släng in en fin kommentar! :)
" Mysans änglar! "

#29 - - Sofie - Mamma till William:

Hejsan !
Jag är med denna bild -> http://sarasmatkasse.se/djur-tavling/bidrag/500 med och tävlar i en fototävling som jag supergärna vill vinna, har du några sekunder till övers skulle jag tookuppskatta om du klickar in dig på länken och trycker "Rösta" !! Annars får jag be om ursäkt om jag besvärade Ha en fin dag !

#30 - - F R I D A - M A R I A:

Åhh vad roligt med Peace & Love, hade såå gärna velat vara där ;D

Svar: Åhja, det var super! ;)
mathilas.blogg.se

#31 - - sofie:

sv: nu följer jag dig blev följare nummer 494

Svar: Kanon!
mathilas.blogg.se

#32 - - Angelina:

jobbar du där? :) eller blir du där hela veckan ändå? :)

Svar: Jag jobbade som Peace & Love Army (funktionär med dubbelt så många arbetstimmar). :)
mathilas.blogg.se

#33 - - johannasofias.blogg.se:

Peace and love, kul festival som man bara inte får missa!

Svar: Jamen precis!
mathilas.blogg.se

#34 - - Linii:

Skoj! Vill också åka dit nångång :)

Svar: Det borde du absolut! :)
mathilas.blogg.se

#35 - - Mimmi Eriksson As Milae:

mysigt! :D

Svar: Ohja! :)
mathilas.blogg.se

#36 - - ♥ julia :

Åh vad roligt!

Svar: Det var det verkligen!
mathilas.blogg.se

#37 - - P H O T O L I F E - Drömmen om att bli fotograf:

Bloglovin byte? ^^
Kram♥

#38 - - linajohansson:

fina bilder!
hur mår du?:)

Svar: Tack så hemskt mycket! Jag mår helt okej, är lite sliten efter festivalveckan bara. Själv då? :)
mathilas.blogg.se

#39 - - wannipha:

sv: nu följer jag dig :)

Svar: Kanon! :)
mathilas.blogg.se

#40 - - wannipha:

sv: tack så jätte mycket. allt bra idag?

Svar: Inga problem! Jo, det är helt okej. Är dock lite sliten efter festivalveckan bara. Själv då?
mathilas.blogg.se

#41 - - Nancy:

Tja!
Nu är det "dagens blogg" på bloggen! Det är ett mycket enkelt sätt att få flera läsare på, genom enkla instruktioner! :) Den avslutas på söndagkväll/måndag.
'Direktlänk: http://nancyochjag.blogg.se/2012/june/dagens-blogg-vinnare-6.html#comment

Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer.. Men det skulle vara kul om just Du var med :)
KRAM!

#42 - - Nancy:

Tja!
Nu är det "dagens blogg" på bloggen! Det är ett mycket enkelt sätt att få flera läsare på, genom enkla instruktioner! :) Den avslutas på söndagkväll/måndag.
'Direktlänk: http://nancyochjag.blogg.se/2012/june/dagens-blogg-vinnare-6.html#comment

Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer.. Men det skulle vara kul om just Du var med :)
KRAM!

#43 - - ~ L I N N ~:

Holaaa!
Tänkte bara meddela att jag har märkt att vissa tagit bort från bloglovin när man gjort byte så jag rensar nu alla, om du fortfarande vill ha ett bloglovinbyte med mig så släng in en kommentar! :-D
Kram!

#44 - - alma:

Jag blev 494 säg till när du följer mig ;) ☻

Upp