Nya Converse ♥






Woho, mina nya kära converse har äntligen anlänt! Jag har väntat på att de skulle komma i en vecka nu ungefär. Nu jäklar ska de allt användas mycket, mohaha. Mina gamla (benvita) ser gaanska hemska ut nu och har fått någon konstig "missfärgning" i svart på sidorna typ, så det behövdes allt ett nytt par nu kände jag. Och eftersom jag för ett tag sedan blev helt vansinnigt förtjust i de med USA-flaggan på, som var slutsålda på asos, så letade jag vidare och lyckades hitta ett liknande par som jag bara var tvungen att köpa, hihi. ♥

Annars... började jag 7.50 idag och hade nationellt prov i engelska; listening i ungefär 1 timme. Det gick väl ganska okej tror jag, jag skrev liksom på allt i alla fall, men om det var rätt eller inte... hmm heheh. Sedan fick vi 10-15 min rast och vid nio körde vi igång med reading som vi fick skriva fram tills 10.20. Det mesta där var ganska lätt att lista ut svaret till, men det var några saker som var lite svåra som man mer fick gissa på. Usch, det ska allt bli spännande att få veta hur det gick, senare. När reading var slut vid 10.20 drog jag hemåt, så nu väntar en hel dag med bara slapp och mys hemma. Lovely. Riktigt fint väder ute though så kanske man ska passa på att dra ut en stund? Får se vad som händer...


Shopping |
#1 - - Amanda:

Dom är så snyggaaa :D

#2 - - Clara:

Guud va snygga!!! :D

#3 - - Amanda:

Åh dom där är så sjukt snygga!

#4 - - N :):

åh! Vad snyyyyggaaa! Vart köpte du dem?

#5 - - Sofia:

OMG!!!! vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha!!!!<3333

#6 - - emma coward jansson:

vart köper man ?

Upp